2010. április 25., vasárnap

Sziasztok!

Most nem fejezettel jöttem, hanem sajnos újfent csalódottságomnak kell hangot adnom...
Nagyon szomorú vagyok és akkor még finoman fogalmaztam...
Az egy dolog, hogy nem írtok komit, bár az sem lenne hátrány, de még annyi sem, hogy tetszett vagy nem???
Egy kattintás emberek, könyörgöm, nem szakadtok bele!!!!
Vagy csak 8 ember olvasta a sztorit??? Hát akkor az elég elkeserítő, lévén 15 rendszeres olvasó is....
Szóval megint ott tartok, hogy nem tudom van-e egyáltalán értelme ennek az egésznek...

Schmetterling

2 megjegyzés:

  1. Kedves Noa!

    Tudom, hogy titeket is büntetlek, ha nincs folyti, de érts meg kérlek engem is...
    Elég elfoglalt vagyok...élveztem a sztorit nagyon is, de államvizsga előtt állok és ha nem látom, hogy van a történetre igény, akkor nem töröm magam...

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy van rá igény :D
    Magam egy nagy igény vagyok XD
    Imádlak, nagyon ügyes vagy :D
    Pussziii

    VálaszTörlés