2010. április 26., hétfő

15. Fejezet

Sziasztok!

Bár úgy tűnik a kis megjegyzésem nem nagyon hatotta meg a társaságot, úgy döntöttem, újfent ajánlok egy alkut és csak rajtatok múlik a dolog...
Eléggé összejöttek most a dolgok, de nem akarok panaszkodni...
Az ajánlat a következő: úgy gondolom, hogy 15 rendszeres olvasó azért tudna 7-8 komit produkálni...
Szóval, abban az esetben, ha összegyűlik 7-8 komi, érkezik a folytatás, ha nem, akkor lezárul Kate története.
Elnézést azoktól akik tényleg szeretik ezt a sztorit, de most vagyok túl a szakdoga leadáson, államvizsga előtt állok és ha nem látom, hogy van a történetre igény, akkor nem töröm magam...

Schmetterling




Másnap egész nap nagyon ideges voltam. Féltem. Féltem, hogy nem úgy sül el a dolog, ahogy szeretném, de tudnom kellett. Az egyetemen egyáltalán nem tudtam koncentrálni, szétszórt voltam.

- Kate, valami baj van? – kérdezte Mr. Hawkins.
- Semmi baj, miért? – játszottam a hülyét.
- Olyan szétszórt vagy – jött a válasz.
- Tényleg semmi baj, de mennem kell, ha nem haragszik – és már siettem is az ajtó felé.
- Rendben, vigyázz magadra Kate – köszönt el.
- Viszlát!

Az étteremben minden a megszokott módon indult, mígnem felbukkant Tom, és beszélni akart velem.

- Kate, gyere az irodámba – közölte elég mogorván.
- Valami baj van? – puhatolóztam.
- Igen, nagyon is nagy baj van. Már többször figyelmeztettelek, és így több esélyed már nincs. Megint panaszkodtak rád a vendégek, és nem tűrhetem meg az ilyen alkalmazottakat – ismertette a vádat.
- Tessék? – kerekedett el a szemem. – Nem is szolgálok fel, akkor hogyan?
- Ki vagy rúgva, világos voltam? – vágta a képembe.

Alig bírtam felfogni, Tom kirúgott, egy olyan indokkal, ami eléggé megcáfolható. Lehajtott fejjel álltam az ajtónál, mikor odajött hozzám.

- Kate - váltott sokkal kedvesebb hangnemre. -, tudom, hogy nehéz időket élsz, és azt hiszem, van egy módja annak, hogy megtarthasd az állásodat.

Erre már felkaptam a fejem. Tom olyan közel volt hozzám, hogy az arcomban éreztem a lehelettét.

- Egyetlen aprócska dolgot kellene megtenned – folytatta.

Levegőt sem mertem venni, vártam, hogy folytassa, de nagyon rossz előérzetem volt. Megsimogatta az arcomat, mire borzongás futott végig a testemen, de nem jóféle borzongás. Féltem.

- Csak annyit kell tenned, hogy a kedvemre teszel, mindenben, amit csak akarok. Ma este gyere a lakásomra, és hidd el nagyon jól fogunk szórakozni, és persze az állásodat is megtarthatod.

- Tetű! – löktem el magamtól.
- Ha nem, hát nem – húzódott széles vigyorra a szája.
- Soha te aljas disznó! – kiabáltam. – Csak így kapsz magadnak nőt? Szánalmas vagy.
- Ki vagy rúgva! – üvöltötte. – Takarodj!
Sírva szaladtam ki az étteremből, senkinek nem mondtam semmit, csak egy dolgot tudtam, ide én még egyszer be nem teszem a lábam. Az idő lassan telt. Miután sikerült lenyugodnom, felhívtam Tylert, hogy találkozhatunk-e hamarabb.

- Baj van? – kérdezte.
- Semmi csak, hamarabb végeztem – hazudtam.
- Kate! – szólt rám.
- Majd elmondom, nem telefontéma.
- Rendben, sietek.

Nem telt bele sok idő, és már Tyler karjaiban voltam.

- Mi a baj? – simogatta meg az arcomat.
- Tom kirúgott – válaszoltam.
- Tessék? – nézett rám kikerekedett szemekkel.
- Kirúgott, de felajánlotta, hogy ha lefekszem vele, megtarthatom az állásomat – motyogtam.
- Most ugye csak viccelsz?
- Úgy nézek ki?
- Az az aljas szemét disznó! – kiabálta.
- Most hova mész? – kérdeztem ijedten.
- Szétverem annak a mocsoknak a fejét.
- Tyler - szaladtam utána, és visszarántottam. – Nyugi, nem ér annyit az egész.
- De ugye nem bántott?
- Nem. Egy ujjal sem nyúlt hozzám.
- Hála az égnek – ölelt szorosan magához.

Megint az a jól eső érzés kerített hatalmába, és az előbbi reakcióját visszajátszva arra jutottam, hogy lehet, hogy tényleg szeret. Csak egy mód van rá, hogy kiderítsem, így nyeltem egy nagyot, és belekezdtem.

- Tyler – kezdtem, de itt elcsuklott a hangom, majd erőt gyűjtöttem, és folytattam. – Kérdezhetek valamit?
- Persze Törpi – válaszolta.
- Barátok vagyunk, igaz? – nyögtem ki, bár nem ezt akartam kérdezni.
- Hogy kérdezhetsz ilyen butaságot? – simogatta meg az arcomat. - Persze, hogy azok vagyunk, a legjobbak.

Ez a válasz nekem még mindig nem volt elég, vagyis inkább nem azt a kérdést tettem fel, amire választ akartam.

- És … -, de megint elakadtam.
- Igen? – unszolt.
- Mit érzel irántam? – motyogtam. - Úgy értem, szeretsz?
- Persze, hogy szeretlek – mondta, de mikor a szemembe nézett megértette, hogy gondoltam. – Várjunk csak… – hökkent meg. – Te most arra akarsz kilyukadni, hogy szeretlek-e vagyis szeretlek-e úgy?

Nem válaszoltam, csak lehajtottam a fejemet.

- Istenem Kate! – csattant fel. – Hogy lehetsz ilyen, miért?
- Tessék? – hökkentem meg én is.

Úgy éreztem van olyan a viszonyunk, hogy ezt meg tudjuk beszélni, úgy tűnik tévedtem.

- Miért kell neked mindent elrontanod?! – kérdezte mérgesen. - A barátom voltál, miért nem elég ez neked?
- De.. – kezdtem volna, de nem hagyta, hogy tovább mondjam.
- Itt nincs de! – kiabálta még mindig. – Neked mindig több kell, mint amid van, sose elég, mindig többet akarsz!
- Ne kiabálj velem – kértem.
- Annyira … annyira –, de nem fejezte be, csak ökölbe szorította a kezét.
- Annyira?
- Önző vagy – mondta ki kíméletlenül. – Teljesen megértem a többieket, amiért nem állnak veled szóba – folytatta. – Csak magadra gondolsz, a másik nem számít.
- Hogy mondhatsz ilyet? – kérdeztem halkan.
- Ez az igazság – morogta.
- Tyler… – próbáltam volna megérinteni, de elhúzódott.
- Hagyj békén! – üvöltötte. – Nem akarlak látni, és soha többé nem akarok veled beszélni! Tűnj el az életemből! – emelte rám dühtől izzó szemét, majd ott hagyott.

Ezek a szavak a szívem közepébe találtak, nagyon fájtak. Magukban is képesek egy ember önbecsülését, életét összetörni, hát még így, hogy pont ő vágta őket a fejemhez. A könnyek gyűltek a szememben, és a felszínre törtek. Térdre rogytam, és csak zokogtam, már nem láttam értelmét semminek.

17 megjegyzés:

  1. szia!
    Szegény Kate! nem értem Tyler viselkedésért. Miért akadt ki?
    ÁÁá remélem hamar lesz folytatás.

    VálaszTörlés
  2. úristen...hát erre végképp nem számítottam O.O
    szegény lány... :(
    remélem rendbe jönek a dolgai, mert ez kicseszés... :/

    FOOLYTAAASD!

    u.i.: bocsi, hogy egy ideje nem írtam, de padlón vagyok csöppet x)

    VálaszTörlés
  3. szija
    úristen. ez most mivolt?? Tyler-el milett???
    mond h csak álmodta Kate!!! wááá.
    rem hamar lesz folyti mert ez a vég kicsit "brutál" lett.. =)
    de am nagyon jól megírtad ;D
    pusziii

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nemrég akadtam a történetre Merin és naon tetszik. Imádom.
    Mi a fene van Tyler-rel? Jól sejtem, hogy csak leplezi az érzéseit? Ugye csak ennyi, ugye szereti Kate-et? Annyira szépek lennének együtt! És Kate annyira megérdemelné. Várom a folytatást!
    Pusszancs: Vampstine

    VálaszTörlés
  5. Szóhoz sem jutok...
    Sőt, a betüket sem találom... :)
    Kimondottan tetszik!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Már az elejétől kezdve reménykedtem, hogy összejönnek, de volt egy olyan sejtésem, hogy nem úgy alakulnak a dolgok ahogy azt én szeretném. Ahogy olvastam a folytatásokat, csak egyre jobban ersősödött ez az érzés.
    Szegény Kate egy napon az állását és a barátját is elveszítette. Bele sem merek gondolni otthon mi vár még rá. Várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  7. Evvel most nagyon megleptél... fú... én nem ezt vártam... de most komolyan...
    szerintem nem barát aki ilyet tesz/mond a másiknak...
    és akkor miért viselkedett úgy mintha halálosan szerelmes lenne belé??
    ez most olyan mint a Blue Moon-ba?? hogy mindenki egy varázslat miatt eltávolodott tőle??

    VálaszTörlés
  8. Én voltam az aki a "nem tetszett" mezőcskét bejelölte...(bocsi)
    azért nem tetszett mert nem ennek kellett volna történnie... úgy értem ez teljesen logikátlan (remélem később megmagyarázod hogy miért volt ez az egész)

    hiányolok néhány részletet amitől még hosszabb is lehetne a fejezet...
    nagyon jól leírod a reakcióit de az érzései elmaradnak... legalábbis én hiányolom őket...

    mondjuk néhány dolgot szerintem feleslegesnek gondolsz de sokkal jobb lenne úgy a történeted... (ne érts félre... nem olvasnám ha nem lenne jó... csak jobb is lehetne)ha nem csak a párbeszédekre építenél.

    egy kicsit azért hosszabbak is lehetnének a fejezetek...
    Voltál már Spirit Bliss oldalán?? ő háromszor ennyit ír egy részhez mint te...

    egyelőre ennyit akartam neked mondani... ha még valami az eszembe jut írok neked... remélem nem sértettelek meg... én csak segíteni akarok :)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Hát ahogy látom ez a fejezet megosztotta a társaságot, nem baj...
    Remélem azért végérvényesen nem utáltátok meg Tylert és a pár fejezet múlva kezdődő szemszögénél majd megértjük, mit miért is csinált...

    Amyke: kiderül, mi áll Tyler viselkedésének hátterében, hamarosan...:)

    Dána: csak annyit mondhatok, minden eső után kisüt a nap, kérdés mikor és hogy nem lesz-e az már túl későn...meglátjuk...
    semmi baj...remélem már jobban vagy!

    Csillus: köszönöm:)
    sajnos ki kell ábrándítsalak, nem álmodta...

    Noa: Hogy Tyler bekattant-e vagy sem, kiderül. Remélem az ő szemszöge, majd megvilágít mindent és minden kérdésre választ ad

    Vampstine: Hogy leplezi-e az érzéseit...meglehet, de az is lehet, hogy nem...hamarosan kiderül:)

    kedves névtelen: köszönöm:)

    kedves névtelen: örülök, hogy érezhető volt, hogy nem éppen jól sül el a dolog...de minden jóra fordulhat vagy mégsem...meglátjuk...
    hogy otthon mi vár rá...holnap kiderül...:)

    Stormy:hogy Tyler miért viselkedett úgy, ahogy, azt hamarosan megtudjuk...és ki kell ábrándítsalak..nincs semmi varázslat..

    sunny: nem haragszok...kellenek az ilyen vélemények is...ezek is visznek előre...
    köszi az észrevételeket:)
    pár fejezet múlva Tyler szemszögek jönnek és ott kiderül, miért így alakult a dolog...
    tényleg köszi, hogy írtál és a tippeket is:)
    Várom további észrevételeidet:)

    Magdi: örülök:)

    Holnap érkezik a folytatás!

    Pusza mindenkinek!

    VálaszTörlés
  10. Meglepő fordulat, bár én őszintén sejtettem (igen, én vagyok :) ). Az olvasással haladok, bár most nagyon közbejöttek sulis, makettezős feladatok, így tolódik kicsit a kiértékelés! ;)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Régen jöttem, tudom. Viszont megnyugtat a tudat, hogy legalább a véleményem már ismered :D Nos, hogy éljek az előttem szóló szavaival, meglepő fordult tényleg... DE!

    Hányszor történik meg ugyanez az életben? Akiről azt hitted, szeret téged, inkább eldob, mert megijed a saját érzéseitől, és önmagából kifordulva hagy magadra mindennemű magyarázat nélkül... Vajon ez a megoldás?

    Csak ennyit akartam írni :) Szuper lett, mint mindig, és dolgozok a bétázáson xD

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  12. Kedves névtelen!

    Örülök, hogy előkerültél és köszi a komit is:)
    Nem gond, kitartást mindenhez és ha lesz időd, majd jelentkezel:) Köszi:)

    Drága angyalkám:)
    Semmi baj, igen ismerem a véleményed és nagyon hálás vagyok mindenért:)
    DE...igazad van, teljes mértékben, ez megesik a való életben is és hogy válaszoljak a kérdésedre...nem megoldás(szerintem)
    Köszönöm:)

    Puszillak benneteket!

    VálaszTörlés
  13. uhh.. húú.. ez most mélyen érintett, és meglepett..

    no de kezdjük az elején
    Tom egy igazi szemétláda. Eddig is az volt, de most aztán tetézte..

    Tyler meg.. valahogy nem ezt vártam.. :S
    szóval akk ez volt az első, amit emlitettél, hogy rám tör majd a lepke-gyilkolási vágy? XD
    mert asszem valami dereng XD

    Nos, hát ezek után kiváncsian ugrok a kövire... :D
    Puszii

    VálaszTörlés
  14. Tom szemét volt és az is maradt, egy rohadék!!

    Tyler pedig...nehéz...de ki fog derülni, mi történt, ígérem:)

    Igen ez az oka a lepke-gyilkolási vágynak:))
    (Bár még él a pillangó, de éppenhogy:D)

    Pusszantalak!

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Oké, nehéz lesz, de megyek szépen sorban. Először a bál, az egész vásárolgatás, a jókedv, Kate dacol az apjával, és olyan jól alakul minden.
    Erre megjön a kisördög, és a fülébe suttogja, hogy itt lehet valami több, és Kate elhiszi, mert nála tényleg elkezdett kialakulni több, mint barátság, valami erősebb annál, mint a testvéri szeretet.
    És végül még Kathy is beleülteti a bogarat a fülébe... Aztán jön az a szemét főnök, aki kirúgja csupán azért, mert nem egy szajha, és ezért rohadjon meg. Végül pedig Kate összeszedi magát, erre pedig minden felborul. Ennyit arról, hogy hinni lehet egy férfinak, még ha az a pasi Tyler is... Hát menjen a sunyiba :D
    Úgyhogy alig bírom tovább, mindjárt ugrok is tovább, mert imádom a törid!

    Puszi: Nocy :)

    VálaszTörlés
  16. Szia Nocy!

    Hát igen, a bál, vásárolgatás olyan idilli minden, de mint azt tudjuk, semmi nem tarthat örökké:)

    És igen az ördög soha nem alszik, mindig kísért és itt is így történt...Kate rájött, hogy számára ez már más...ez már több, de melléfogott, még ha az a pasi Tyler is:)

    Valóban soha nem lehet hinni nekik, még akkor sem, ha köszönnek:P De azért annyit kérek, ne utáld meg Tylert végérvényesen, mert hamarosan kiderül, miért tette, amit tett:)

    Puszi!

    u.i: örülök, hogy még mindig tetszik és a komit is nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés