2010. április 5., hétfő

9. fejezet

Sziasztok!

Igaz, nincs meg a 6-7 komi, de mivel jó kedvem van, felrakom a következő fejit:)
Jó olvasást és a 6-7 komi áll, amint összegyűlik, érkezik a következő fejezet!

Puszillak benneteket!

u.i: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!



- Ezt te csináltad? – hökkentem meg.
- Nem egészen, nem csak én – sütötte le a szemét.

Egy étterem előtt álltunk, ami gyönyörűen ki volt világítva, és egy táblára hatalmas égőkkel ki volt írva, hogy „Gratulálok Kate!”

- Gyere – fogta meg a kezem.

Bent Tylert ismerősként köszöntötték, és azonnal egy asztalhoz vezettek minket.

- Hozom is a pezsgőt – mondta a pincér majd eltűnt.
- Tyler … én – néztem rá ijedten.
- Nyugi – csitított, és ebben a pillanatban megjelent a pincér egy üveg kölyökpezsgővel.
- Tudom, hogy nem iszol alkoholt, de pezsgővel illik koccintani – mosolygott.
- Köszönöm – suttogtam.

Igen, soha semmilyen körülmények között nem iszok alkoholt, és ezt Tyler is nagyon jól tudja. Irtózom a piától, elvette tőlem az anyámat. Megfogadtam, hogy soha nem nyúlok alkoholhoz, és ehhez tartom is magam. Közben a pincér kitöltötte a pezsgőt.

- Koccintsunk – emelte fel Tyler a poharát. - Rád Törpi – fogta meg közben a kezemet. – Hihetetlenül büszke vagyok rád.
- És rád is – vettem át a szót. – Nélküled nem ment volna.
- Kettőnkre – motyogtuk egyszerre mosolyogva.

Az étterem nagyon hangulatos volt a kiszolgálás pedig kifogástalan, a vacsora ízletes. Tyler társaságában, mint mindig, most is remekül éreztem magam. A vacsora végeztével, szerettem volna fizetni, de Tyler nem engedte.

- Ez az én ajándékom.
- De miért? – makacskodtam.
- Kate… – kérlelt. – Ne rontsd el ezt az estét.

Így megadtam magam, és hagytam, hogy fizessen, bár ezt az egészet megint nem tudtam mire vélni. Minek ez a nagy felhajtás? Miért költ rám ennyit? Ismét beszöktek a fejembe, azok a gondolatok, amiket egyszer már kizártam.

Több lenne mit barátság? Nem, csak barátok vagyunk. Akkor miért kalapál úgy a szívem, mintha ki akarna ugrani a helyéről? Egy barát tényleg ennyit költ a barátjára? Ilyen gondolatok zakatoltak az agyamban, mikor Tyler hangjára feleszméltem.

- Jól vagy?
- Aha.
- Nem ízlett a vacsora?
- Dehogyis, nagyon finom volt, csak nem értem... Miért?
- Kate, ne kezdjük megint – emelte fel kissé a hangját – megünnepeltük, hogy ügyes voltál.
- Rendben, ne haragudj – hajtottam le a fejem.
- Te se haragudj – rakta kezét az enyémre.
- Semmi baj – mosolyogtam rá –, és köszönöm.

Pár percre csend telepedett ránk, és én megint elkezdtem agyalni, hova is tart ez az egész, de újfent elfojtottam magamban a dolgot. Ő a legfontosabb az életemben, nem engedhetem meg, hogy elrontsam, így jobb, ha hallgatok. Ezt megfogadom, és tartom is magam hozzá, nem szólok.

- Tyler – kezdtem.
- Igen?
- Köszönök mindent.
- Ugyan, szívesen segítettem.
- Akkor is köszönöm, és valahogy meghálálom.
- Nem kell meghálálnod semmit.
- Dehogynem, nyugi nem kell félned – pimaszkodtam.
- Haha – nagyon vicces vagy.

Próbáltam kitalálni mivel viszonozhatnám azt a sok mindent, amit tőle kaptam, de egyelőre semmi nem jutott eszembe.

- Szép álmokat kiscsillag – búcsúzkodott immár a házunk előtt.
- Hogy hívtál? – kerekedett el a szemem.
- Kiscsillag – motyogta. – Nem tetszik?
- Nem erről van szó – suttogtam, és próbáltam nem sírni.
- Istenem Kate, mi a baj?
- Margaret néni hívott így – mondtam szinte hangtalanul.
- Jaj Törpi, ne haragudj, ezt nem tudtam – ölelt meg.
- Semmi baj.
- Hogy lehetek ekkora barom?
- Nem a te hibád.
- Nem hozom többé szóba, ígérem, maradsz az én kis Törpim – ölelt még mindig szorosan.
- Köszönöm.
- Vigyázz magadra, és holnap – adott két puszit.
- Igen, te is vigyázz.

A házba lépve, megkaptam a szokásos adag pofonomat, és persze apámnak az oklevél sem tetszett, így széttépve landolt a padlón.

- Miért nem tudod elfogadni, hogy én is érek valamit? Miért nem elég soha, amit teszek? - fakadtam ki sírva, és egyre jobban üvöltöttem. – Egy szánalmas alak vagy – folytattam. - Egy önző alak, utállak.

Erre egy újabb pofon volt a válasz, de nem érdekelt, csak folytattam.

- Ezért egyszer úgyis megfizetsz, nem tudom mikor, de minden aljasságodért meglesz a méltó jutalmad – üvöltöttem, és a képébe köptem, majd kitéptem kezem az övéből, és meg sem várva még magához tér, és még egyszer felpofoz, felrohantam a szobámba, magamra zárva az ajtót.

Hátamat a falnak támasztottam, és felsóhajtottam. Ezzel a kis kirohanásommal nem oldottam meg semmit, de jobb lett. Tudja, mit gondolok. Ugyan nem változtat semmin, de jól esett. Ledőltem az ágyra, és vettem egy mély levegőt… és akkor hirtelen beugrott. Beugrott, mit adhatnék Tylernek.

7 megjegyzés:

  1. jajj szegény lány... :S
    igazán megérdemelné, hogy rendes szülei legyenek... :/
    de legalább ott van neki Tyler...
    (mellesleg..én nagyon, de nagyon örülnék, ha összejönnének ^^)
    ez a fejezet is nagyon jó lett :D várom a folytatást ^^
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  2. Szió!!
    Ez a feji is tetszett,bár sajnálom szegényt h állandóan verik...Kár h ilyen rövidek a fejezetek!!! Várom a kövit nagyon!!!
    puszi
    Mimi :)

    VálaszTörlés
  3. Izgalmas, és érdekes történet, tetszenek a fejezetek végeinek elvarratlanságából eredő feszített, és érdeklődést kiváltó fordulatok. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez a fejezet is nagyon jó lett. Attól tartok, csak olaj volt a tűzre, hogy leköpte az apját, bár azt is megértem, hogy az embernek néha ilyen helyzetekben jól esik fellázadni és beolvasni a bántalmazónak, még akkor is ha azután dupla pofon a jutalom. Bízom benne, hogy hamarosan jobbra fordul a sorsa.
    Várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Dána: örülök, hogy tetszett:)
    Hát igen, a szülei nem éppen a könnyű eset kategóriába tartoznak...
    Tyler valóban egy igazi kincs:))
    Kiderül összejönnek-e vagy sem, hamarosan:))

    Mimi: örülök, hogy tetszett:)
    Bocsika, hogy rövidek, ezek így alakultak...

    Kedves névtelen: köszönöm:)

    Kedves névtelen: örülök, hogy tetszett:)
    Kiderül olaj volt-e vagy sem és az is hogyan alakul Kate további élete:)

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  6. Jáhájj, mennyire édes volt már Ty :D
    Kölyökpezsgőő - favorit :D
    És tetszett az a rész, ahol kiscsillagnak hivta!
    És van itt (is) dilemma, bőven.. vajon mi lesz köztük? :D
    Kiváncsi vagyok :D

    A vége meg király volt, ahogy beszolt apukának, bár én azt vártam, hogy kirohan az ajtón, és nem fel a szobájába XD
    de igy is jo :D

    Nah, megyek is tovább, mert érdekel mit is kap Tyler :D

    Pusszantás
    Melody

    VálaszTörlés
  7. Ő mindig édes:)) na jó majdnem, mindig...

    Kölyökpezsgő, valóban nyamii:)

    Hogy mi lesz köztük? A fejezetek előrehaladtával, megtudod:)

    Apuci pedig nem csak beszólást érdemelne, hanem pofont is, de jó nagyot!!:)

    Pusssz!

    VálaszTörlés