2010. április 19., hétfő

13. fejezet

Sziasztok!

És megérkezett a 13. fejezet,a bál:)
Jó olvasást és a komikat várom!

Puszi mindenkinek!




Másnap Kathy természetesen alaposan kikérdezett. Mindent tudni akart Tylerről. Megint közölte a szerinte nyilvánvalót, hogy csak a vak nem veszi észre, hogy odáig van értem és ő biztos benne, hogy rövid időn belül össze fogunk jönni.

A napok gyorsan elteltek, és elérkezett a szombat, a bál napja. Annyira nem volt kedvem ehhez az egész felhajtáshoz. Délelőtt bementem a városba, nem akartam otthon lenni, nem akartam egy légtérben lenni az apámmal. Nem tudtam mivel üthetném el az időt, így beültem a kocsiba és csak látatlanul elindultam valamerre. Rövid kocsikázás után megpillantottam egy könyvesboltot, így megálltam, és bementem. Hosszasan nézelődtem, így jól eltelt rajtam az idő. Hazafelé vettem az irányt - mivel azért egy kis időre szükségem van - hogy elkészüljek. Hazaérve, megpróbáltam a lehető leghangtalanabbul felosonni, és most az egyszer szerencsém volt, nem futottam bele az apámba. Hozzáfogtam a készülődéshez, és két óra múlva teljes harci díszben próbáltam feltűnésmentesen kijutni a házból. A cipőmet a kezemben vittem, hogy ne csapjak zajt. Az égiek ismét mellettem voltak, sikerült kijutnom a házból, anélkül hogy bárkibe belefutottam volna. Tyler a ház előtt várt.

- Istenem, de gyönyörű vagy – suttogta.
- Ezt most csak úgy mondod – legyintettem.
- Hazudtam neked valaha is? – kérdezte felvonva az egyik szemöldökét.
- Nem, soha – ismertem be.
- Na látod, hidd el nekem, gyönyörű vagy.
- Köszönöm – pirultam fülig.
- Te sem panaszkodhatsz, nagyon elegáns vagy.
- Köszi.
- Indulhatunk? – nyitotta ki előttem a kocsiajtót.
- Igen – válaszoltam és gyorsan belebújtam a cipőmbe.

Tyler átvállalta a vezetést, hogy ne nekem kelljen magas sarkúban.
Mikor megérkeztünk, segített kiszállni a kocsiból. Ahogy körülnéztem és megpillantottam a szebbnél szebb ruhákat, és a gyönyörűbbnél gyönyörűbb lányokat bennük, megremegtem és ezt Tyler is észrevette.

- Mi a baj? – puhatolózott.
- Mit keresek én itt? – hajtottam le a fejem.
- Sss, semmi baj – ölelt át.
- Nézz körül, nem illek ide – ellenkeztem.
- Figyelj rám – tolt el magától és mélyen a szemembe nézett.
- Senki nem hasonlítható hozzád, érted?
- Gyönyörű vagy, senki nem érhet a nyomodba – magyarázta -, és mellette még okos is.

Vettem egy mély levegőt.
- Jobb már? – faggatott.
- Igen, mehetünk – motyogtam halkan.

Tyler a karját nyújtotta én pedig belékaroltam, így indultunk el a bejárat felé.
Vicces volt, mert Tyler így, hogy magas sarkú volt rajtam, még így is sokkal magasabb volt nálam.
A terem gyönyörűen fel volt díszítve, az alkalomhoz illően mindenhol rózsák voltak. Halk zene szólt és már jó néhány pár a parketten táncolt.

- Táncolunk?
- Nem kell, ha nem akarod.
- Kate, nem kérdeztem volna, ha nem akarnék táncolni – nyújtotta a kezét.
- Mehetünk – fogtam meg a felém nyújtott kezet.

Így beálltunk a többi pár közé. Tyler szorosan magához húzott, jobb keze a derekamra siklott, bal kezével pedig megfogta a jobb kezemet és lassan a zene dallamára kezdünk mozogni. Éreztem, hogy arcát többször a hajamba temeti, és néha motyogott is valamit, de nem értettem mit.
Egyszer mintha valami olyasmit suttogott volna, hogy: szeretlek, az életemnél is jobban.

- Mondtál valamit? – kérdeztem.
- Nem – jött zavarba. – Miért?
- Csak mintha hallottam volna valamit.
- Nem mondtam semmit.
- Rendben, ne haragudj.

Néhány percig nem szólaltunk meg, csak mélyen magamba szívtam az illatát. Nem tudtam eldönteni, hogy tényleg jól hallottam-e, vagy csak képzelődtem és azt hallottam, amit hallani akarok. A kis hangok megszólaltak bennem és vitába keveredtek. Egyre jobban elbizonytalanodtam, tanácstalan voltam, nem tudtam mit tegyek.

- Üljünk le egy kicsit – kértem.
- Persze – fogta meg a kezem és az egyik asztal felé vettük az irányt.
- Mikor lesz a bál szépe választás? – zökkentett ki gondolataimból.
- Éjfélkor.
- Akkor már csak fél óra – mosolygott.
- Ez most komoly? – hitetlenkedtem. - Három órát végigtáncoltunk?
- Úgy tűnik – mosolygott még mindig.
- Egy perc és jövök. Hozzak valamit inni? – kérdezte.
- Rendben. Igen, egy üdítő jól esne.
- Hozom –, és már el is tűnt.

Így egyedül maradtam a gondolataimmal, mikor egy kéz simult a vállamra. Ijedten fordultam hátra.

- Nahát Kate – szólalt meg Mr. Hawkins. – Nagyon csinos vagy.
- Köszönöm – mosolyogtam. – A tanár úr sem panaszkodhat.

Közben Tyler is visszaért az üdítővel.

- Mr. Hawkins – nyújtotta a kezét Tyler.
- Tyler – viszonozta a kézfogást Mr. Hawkins.

Elbeszélgettünk, és arra kaptuk fel a fejünket, hogy a szervezők figyelmet kérnek.

- Hölgyeim és uraim – kezdett bele az egyikük. – Eljött az a pillanat, hogy kihirdessük az idei bál szépét, vagyis a rózsák királynőjét.

Mindenki lélegzetvisszafojtva várta, hogy idén kinek a fejére kerül a korona.

- Christina Jonas – hirdették ki a győztes nevét.

Egy valóban, nagyon dekoratív lány vonult fel a színpadra és átvette a díjat.

- Ez nem ér – morogta mellettem Tyler.
- Mi baj? – néztem rá.
- Neked kellett volna nyerned. Ezerszer csinosabb vagy, mint az a lány – fortyogott.
- Héé, nyugi – fogtam meg a kezét. – Megérdemelte, csinos lány.
- Te sokkal szebb vagy – nézett mélyen a szemembe.

Egyre jobban összezavarodtam és az, hogy a szemébe kellett néznem, megint csak nem tett jót, így lesütöttem a szemem. A királynő kihirdetése után természetesen folytatódott a tánc. Magamnak is nehezen mertem bevallani, de nem volt ez olyan vészes, mint gondoltam. Hajnali négykor a házunk előtt álltunk. Tyler ölelő karjai fogtak körül.

- Nagyon rossz volt? – kérdezte óvatosan.
- Közel sem annyira, mint vártam – suttogtam halkan.
- Na látod? – diadalmas vigyor ült ki az arcára.
- Köszönöm.
- Mit? – értetlenkedett.
- Hogy eljöttél velem – motyogtam a vállába.
- Nem kell megköszönnöd.
- Szép álmokat királylány – köszönt el pár perc múlva.
- Neked is daliás herceg.

Ezen jót mosolyogtunk, majd Tyler két puszit követően, elindult haza. Számomra pedig megkezdődött egy nehéz vasárnap. Tudtam, hogy a mérleg valamerre el fog billeni, de nem tudtam merre.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Őszintén azt hittem, hogy Kate fogja megnyerni a szépségversenyt. :(

    VálaszTörlés
  2. Kifejezetten jónak tartom a történet szempontjából, hogy nem Kate nyerte el a bál-királynő díjat, így mindenki csalódására a történet szála továbbra sem kiszámítható! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Valahogy éreztem, hogy nem Kate lesz a bálkirálynő. Túl szép lett volna minden. Remélem, hamarosan összejönnek. Kate megérdemelne már egy kis boldogságot.
    Szia

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Hát nem Kate nyert...bocsánat azoktól, akik ezt várták..., de ennek így kellett lennie:)

    Noa: hamarosan:)

    Köszönöm a komikat:)

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Én megmondom, nem tudtam eldönteni, hogy mit is szeretnék jobban, hogy ő nyerjen-e, vagy hogy ne :D
    De azt hiszem, jó ez így, hogy nem ő nyert :D
    Ty nagyon éééédes volt :D
    Jajj, és remélem, jól értette azt a suttogást :D

    Amúgy nem ugy volt, hogy Mr. Hawkins helyett mentek el ők ketten? XD Akk mit is keresett ott? XD

    simán kinézem Tylerből, hogy ledumálta az öreggel, hogy adja oda a két jegyet Kate-nek, mintha csak a sajátja lenne XD

    Jajjj, és ooolyaaan cukik, legyen már végre valami..
    ahh, nem is irok többet, inkább megyek olvasni :D

    Pusszii

    VálaszTörlés
  6. Ennek így kellett lennie:D

    Édes manó:DD Hogy jól értette-e a suttogást, egyszer el fogom árulni, de hogy mikor az az én titkom:DD

    Csak jegyet adott neki, de az nem a sajátja volt...a tanárok kaptak plusz jegyeket és mivel Kate a kedvence, neki adta:))

    Sajna most nem Tyler keze volt a dologban:)

    Pusza!

    VálaszTörlés