2010. március 25., csütörtök

Sziasztok!

Jelenetem hazaértem és el is mondom mire jutottam, aminek nem biztos, hogy örültök, de ez van...

Nem frissítek tovább ezen a blogon...de most őszintén mondjátok meg nekem, hogy minek?

1 komi, nagyon jó esetben 2, ha nem látom, hogy lenne a történetre igény, akkor minek frisseljek...?
Elég elfoglalt vagyok ahhoz, hogy akkor így jut másra időm, amit esetleg hanyagolnék.
Azért vágtam bele, mert azt hittem jó ötlet, tetszett, hogy végre nem Rob és Kellan és Saga, hanem vmi más, vmi újabb, de úgy tűnik, nektek nem tetszik...ez van...nem baj...egy gonddal kevesebb!

Szép estét Nektek!

u.i: Valóban azért kezdtem el írni, mert élvezem, de tényleg. Viszont az ember(én legalábbis) magával szemben a legkritikusabb és sosem fogok tudni olyat csinálni, amivel én 100%-ig elégedett leszek, ezért örültem volna egy kis támogatásnak, mert ezzel a történettel lettek volna terveim, de mindegy...

5 megjegyzés:

  1. sziijjja
    én most leltem rá a töridre nemrég
    nekem nagyon nagyon tetszik
    ne hagyd abba
    *.*
    pusziii.

    VálaszTörlés
  2. Kérlek, kérlek ne hagyd abba!!!
    Imádom az egészet, főleg, hogy semmi köze a Sagahoz és a hozzá kapcsolódó emberkékhez...
    Végre valami új!
    Nem szoktam sehova komit írni, de ettől függetlenül olvasom, és szerintem sokan vannak még így ezzel!
    Sajnálnám, ha befejeznéd az írást!!!

    VálaszTörlés
  3. Szijja Drága!

    Maximálisan megértelek Téged - és ez akkor is így lenne, ha nem állna fenn a helyzet, ami szerencsére az én esetemben mégis :P -, és támogatlak. Az olvasóid, és mások olvasói sincsenek tisztában vele hogy mennyit jelentene egy kis támogatás!

    Most komolyan... itt van egy tök jó sztori, fordulatos eseményekkel átszőve, és nem értékelitek?! Majdnem 1000 fő járt itt, és összesen jó, ha van 20 komi a 6 fejezetre!!! Mit vártok egyáltalán schmetterlingtől?????

    Én elszégyellném magam, és inkább elgondolkoznék rajta, hányszor jártam itt, a frisst várva, és hányszor léptem le komizás nélkül! Szerintem a helyzetetek roppant elkeserítő lenne, és én tuti azt kívánnám, hogy megnyíljon alattam a Föld...

    Én sem vagyok egy szent, és nem mindig azonnal komizok/komiztam, de megtettem, és meg is teszem végül! Nem lehet igaz, hogy annyit nem lehet leírni, hogy köszi, jó volt, vagy csak annyit hogy tetszett! Mennyi idő lenne???? 4 mp??? 5???

    A világ nem omlana össze, nem törne bele az ujjatok, nem halnátok bele, sőt! Bármilyen meglepő, szegény schmetterling sem! De ezt is ti akartátok.

    Csak tudjátok az a baj, hogy van egy pont, amikor már nálunk is betelik a pohár, és ez a vége...

    Én azért sajnálom Drága! Jó volt a sztorid bétázni, és vacilálni az esetleges folytatáson ^^ Sok sikert, és hidd el, hogy értékes, amit csinálsz! Én ott leszek mindig, hogy erre emlékeztesselek!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!!!

    Teljes mértékben egyet értek azt előttem szólókhoz.Tényleg ne hagyj abba az írást nekem nagyon tetszik.Az igaz,hogy az utobi időben nem komiztam de az azért volt ,mert nem olvastam és gépnél se voltam.
    Csak ennyit akartam írni remélem meggondolod majd magad.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Kérlek ne hagyd abba. Engem nagyon érdekel ez a történet, komizni is szoktam. Igaz nem írok regényeket megjegyzés gyanánt, nekem az olvasás a mindenem, írói vénám sajnos nincs.


    Remélem, meggondolod magad.

    Engem is azért fogott meg a cselekmény, mert teljesen eltér az Alkonyattól és egyéb sztárokkal kapcsolatos írásoktól.

    Szia

    VálaszTörlés