2010. március 15., hétfő

4. fejezet

Sziasztok!

Itt van, megérkezett a 4. fejezet:)
Szeretnélek megkérni benneteket arra, hogy ha tehetitek írjatok komit...
Örülnék naki, nagyon:)
Kíváncsi vagyok, mit gondoltok...

Puszillak benneteket!



Másnap minden a szokásos módon kezdődött. A suli parkolójába érve azonban meglepetten tapasztaltam, hogy Nate és a többiek nem várnak rám, ahogy szoktak. Biztos a teremben vannak – gondoltam magamban –, ám ahogy beléptem, szomorúan tapasztaltam, hogy nincsenek sehol.

Az nem lehet, hogy miattam nem jöttek órára - próbáltam győzködni magam, nem sok sikerrel. Nate haragszik rám, és inkább kerül. Reméltem, hogy ma meg tudjuk beszélni a tegnapit, de úgy tűnik nem ad rá lehetőséget és ez szomorúsággal töltött el.

Holnap megbeszéljük, holnap megbeszéljük - hajtogattam magamban, és ebből próbáltam egy kis erőt meríteni. A nap csigalassúsággal telt, annak ellenére, hogy szeretem a sulit. Végre elérkeztünk az előadás végéhez. Szerencsémre Mr. Hawkins nem tartóztatott fel a mai napon, így minden gond nélkül beértem az étterembe. Meglepve tapasztaltam, hogy Tom sehol.

- Hol van Tom? – kérdeztem Kathy-től.
- Szabadságon – mérgelődött. – Bezzeg nekünk ez a szó nem létezik.
- Legalább, ma nem szekál minket – sóhajtottam fel.
- Figyelj Kate – lépett mellém. – Tegnap nagyon bunkó, és igazságtalan volt veled.
- Ugyan nem a te hibád – mosolyogtam rá.
- Tudom, de mégis bánt a dolog – hajtotta le a fejét.
- Mit szólnál hozzá, ha ma egy kicsit hamarabb elengednélek? – kérdezte.
- Ez komoly?
- Igen, megérdemled – mosolygott rám.
- Köszi Kathy – ugrottam a nyakába.
- Szívesen.

Szerettem Kathy-t, ő volt az egyik legkedvesebb munkatársam, aki mellesleg Tom helyettese. Mindig rendes volt velem, ahogy most is. Kathy-nek hála, már hétkor leléphettem, így hamarabb értem a hotel elé. Persze Tyler még nem volt ott.

Leparkoltam és mivel jó idő volt, felhuppantam a kocsi csomagtartójára és vártam, hogy Tyler befusson. Nem sok idő telt el, és egy furcsa fazon közeledett felém, gyors leugrottam a csomagtartóról, és az ajtó felé vettem az irányt, de a fickó elkapta a kezemet.

- Ne félj kislány, nem foglak bántani – mondta elég érdekes akcentussal. - Mennyiért vállalsz egy menetet? – tette fel a kérdést.
- Tessék? – hökkentem meg. Már csak ez kellett, hogy kurvának higgyenek.
- Mennyi? – kérdezte még egyszer nyomatékosan.
- Nem vagyok kurva – közöltem keményen megnyomva minden egyes szót.
- Na persze – morogta. – Ne makacskodj. Már úgyis annyian megfarkaltak, nem mindegy ki a következő?
- Hagyjon békén – mondtam keményebben.
- Jaj de válogatós a kis virágszál – vihogott.
- Azonnal engedje el! – hallottam meg Tyler hangját.
- Nyugi öcsi, én voltam itt hamarabb – vágta hozzá -, amint végeztem a tiéd.
- Azt mondtam hagyja békén! – lépett Tyler mellénk, és lefejtette rólam a fickó kezét.
- Mert különben mi lesz? – nézett vele farkasszemet a fazon.

Tyler sem bírta tovább, és behúzott neki egy hatalmasat.

- Takarodjon, és meg ne lássam, hogy még egyszer a közelébe megy!
- Jól van, jól van – fogta az arcát. – A tiéd lehet a kis kurva, majd találok másikat.
- Takarodj te rohadék – üvöltötte Tyler, a fickó pedig elkullogott. - Jól vagy? – fordult felém ijedten.
- Igen, semmi bajom.
- Hogy- hogy ilyen hamar itt vagy? – ölelt meg, és látszott rajta, hogy megkönnyebbült.
- Tom nem volt ma bent és Kathy elengedett hamarabb – válaszoltam.
- Nagyszerű, így egy kicsit több időnk van – mosolygott rám. - Mi a helyzet Nate-tel? – tette fel a következő kérdést.
- Semmi – szontyolodtam el. – Ma nem volt suliban, így nem tudtuk megbeszélni.
- Megbeszélitek holnap - fogta meg a kezemet. – Nem lesz semmi baj.
- Tudom – próbáltam erőt venni magamon, és nem mutatni mennyire bánt a dolog.
- Merre? – kérdeztem, csak hogy eltereljem a gondolataimat.
- Hát – kezdett bele. – Először a munka aztán a szórakozás, ahogy ígértem.

Így beültünk a túl oldalon lévő kávézóba, és belevetettük magunkat a pszichológia rejtelmeibe. Tyler nagyon sokat segített, ha nem értettem valamit, magyarázott, és aztán ki is kérdezett.

- Tanultál pszichológiát annak idején? – kérdeztem tőle már a kocsiban.
- Nem, miért – kérdezett vissza?
- Akkor honnan tudsz ilyen sok mindent?
- Hát… - kezdett bele. – Amikor megtudtam, hogy pszichológiát tanulsz, egy kicsit beleástam magam a dolgokba – vallotta be.
- Értem – motyogtam. – Nem igazán értettem, miért kezdett el önszántából csak azért pszichológiát tanulni, mert én is azt tanulom, de nem is foglalkoztam vele tovább.

Az este gyorsan eltelt és azon kaptam magam, hogy már a szobámban vagyok, a mai adag pofonom után. Másnap hasonló módon történt minden, mint előző nap. Nate és a többiek nem jöttek suliba, és Tom sem volt még bent, így Kathy megint elengedett hamarabb. Tyler megint lenyűgözött, hogy mennyire otthonosan mozog a pszichológiában, és még egy kis meglepetése is volt.

- Mi ez? – kérdeztem mikor a kezembe nyomta a kis dobozt.
- Egy kis ajándék.
- És miért kapom?
- Megláttam a boltban, és egyből te jutottál eszembe, így megvettem – magyarázta.
- Tyler, de miért?
- Nyisd ki – kérte.

Kinyitottam, és még a lélegzetem is elakadt, ahogy megpillantottam a gyönyörű láncot egy kis pillangós medállal.

- Tetszik? – kérdezte óvatosan. – Tudom, hogy szereted a pillangókat, ezért gondoltam, hogy ennek nálad a helye.
- Ez gyönyörű – makogtam. – Köszönöm.
- Nagyon szívesen – mosolygott rám, és a nyakamba akasztotta a láncot. - Jól áll – nyugtázta egy elégedett mosollyal, mire én is rámosolyogtam, és adtam neki két puszit.
- Ezt miért kaptam? – kérdezte meglepetten.
- Ne haragudj – sütöttem le a szemem. – Csak máshogy nem tudom neked megköszönni – erre már csak elmosolyodott.
- Az is elég, hogy neked tetszik.
- Ez így akkor sem ér – makacskodtam.
- Micsoda? – nézett rám értetlenül.
- Miért kapok tőled ajándékot?
- Mondtam már, megláttam és eszembe jutottál – válaszolta –, és miért ne vehetnék neked ajándékot?
- Mert én nem vettem semmit – hajtottam le a fejem.
- Nem is kell – vette két kezébe a kezem. – Bőven elég, hogy a barátom vagy.


Kate medálja:)
http://bolthely.hu/kepek/savudria/00684.jpg

7 megjegyzés:

  1. ohh je
    attól félek, hogy ne lesz bőven elég, hogy a barátja:)
    nagyon tetszett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha jól értelemezem a gesztust, Tyler szerelmes Kate-be, remélem a lány is viszonozza majd az érzelmeit.
    Nagyon szép a medál. Tetszik a történet, várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  3. Szia Pusszy!

    Kiderül, mi lesz velük, barátok vagy esetleg több:D
    Örülök, hogy tetszett, holnap érkezik a folytatás:D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Örülök, hogy tetszik:)
    Folytatás holnap:)
    Kiderül, mi lesz velük, hamarosan, ígérem:)

    VálaszTörlés
  5. Szijja!

    Hát mit is mondhatnék, ami nem újdonság: IMÁDTAM! Kathy tényleg aranyos, egy ilyen munkatárs ilyen főnök mellett kincs :D ^^

    A bunkó pasas egyáltalán nem tetszett, és örülök, hogy Tyler közbelépett :) A nyaklánc is nagyon szép, és tényleg kedves volt Tyler-től :)

    Várom a folytit, vagyis dolgozom rajta mindjárt :D

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  6. Szijjaa drága angyalom!

    Igen, Kathy egy rendi nő:)) Kincs az ilyen, ahogy mondod:))

    Tyler, mint hős megmentő, el bírnám viselni:DD Bár nem biztos, hogy szeretnék vmi vadbarommal talizni...

    A lánc nekem is nagyon tetszik:))

    Puszillak!

    u.i: Köszönök mindent!

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nagyon tetszik az összes idáig megírt feji és a nyaklánc is nagyon szép!:-)
    Csak igy tovább.

    VálaszTörlés