2010. március 24., szerda




Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.

Akiknek tovább adom:
Akiktől kaptam és akik kint vannak a bloglistámban:)

Teszt:
Név:Schmetterling
Becenév:Schmetti
Lakhely:Szeged
Születési hely: Szeged
Magasság: 174cm
Névnap: jan. 21.
Foglalkozás:Tanuló
Testvérek: 1 fiú
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek:német,angol,spanyol
Gyűjtemények:-
Cipőméret:39
Iskola:egyetem
Kedvencek:-
Hobbi: tánc
Zsebpénz:már nincs rá szükségem
Kívánság:sok van, de nem mondom meg, mert akkor nem válik valóra:D
Álom:van pár:)
Szerencseszám:nincs
Szeretnék találkozni: itt is van néhány ember:)

Akitől kaptam:
Baby Angel és Daisy, köszönöm Nektek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése