2010. március 19., péntek

5. fejezet

Sziasztok!

A tegnapra ígért fejezet, megérkezett...
Még egyszer sajnálom, csak tényleg nagyon gázos volt ez a 2 nap...
Jó olvasást és várom a megjegyzéseiteket!

Puszilok Mindenkit!

Drága egyetlen Angyalkám köszönöm a bétázást, a támogatást és azt is, hogy bármilyen hülyeségben mellettem állsz:D
Pusza Neked!




Az este további része vidám hangulatban telt. Tyler vicceket mesélt, én meg már a hasam fogtam a nevetéstől.

- Lassan mennünk kéne – szólalt meg egyszer.
- Nem akarok hazamenni – hajtottam le a fejem.
- Tudom, de holnap neked suli, és még haza is kell érnünk.
- Rendben – adtam meg magam.
- Kate – fogta meg a kezem. – Nem lerázni akarlak.
- Tudom – mosolyogtam rá. – Tényleg későre jár.

Így beszálltunk a kocsiba, és hazafelé vettük az irányt. Most is, mint mindig leparkoltam a házunk előtt, és nagyon nem akaródzott bemennem.

- Szép álmokat Törpi – ölelt meg Tyler, és adott két puszi.
- Neked is.

Elindult, de még visszafordult egy hatalmas mosoly kíséretében.

- Holnap találkozunk.
- Nem szabadulsz tőlem – vigyorogtam én is.
- Nem is akarok – közölte, és egy perc múlva már el is tűnt a sötétben.

A ház felé fordultam, és mikor megláttam, hogy ég a lámpa a szobában, a gyomrom görcsberándult. Remek, akkor ma tuti semmi esély arra, hogy megússzam a pofont. Vettem egy nagy levegőt, és kinyitottam az ajtót. Megpróbáltam a lehető leghalkabban mozogni, de persze apám megjelent az ajtóban.

- Hol jártál?– szegezte nekem a kérdést.
- Erre is, arra is – válaszoltam flegmán, miközben rá se néztem.
- Nézz rám, ha hozzám beszélsz! – ragadta meg a karomat. – Ez nem válasz!
- Utoljára kérdezem, merre jártál? – kérdezte egyre hangosabban.
- Nem mindegy?
- Ne feleselj velem te kölyök! – üvöltötte, és a keze ismét lecsapott.

Dühtől izzó szemekkel néztem vele farkasszemet, mikor az eddig megvető pillantása megváltozott.

- Honnan van ez a lánc? – kérdezte mérgesen.
- Kaptam.
- Na persze – gúnyolódott. – Mégis kitől kaptad volna? Honnan szerezted? Loptad?
- Nem vagyok olyan, mint te – vágtam a képébe, mire egy újabb pofon volt a válasz.
- Hogy mersz így beszélni velem?
- Te meg hogy mersz így bánni velem? – kérdeztem én is mérgesen.
- Az apád vagyok, azt csinálok, amit akarok – közölte.
- Ez akkor sem jogosít fel arra, hogy verjél – üvöltöttem, miközben kitéptem karomat a kezei közül, és felrohantam a szobámba, olyan erővel bevágva az ajtót, hogy még a fal is remegett, majd gyors elfordítottam a kulcsot a zárban.

Dühös voltam, nagyon dühös, de sírni nem volt erőm. Így csak járkáltam fel-alá, míg egy kicsit megnyugodtam, majd ledőltem az ágyra, és a plafont bámultam, miközben kielemeztem a napomat. Nem tudom meddig elmélkedtem, de közben elnyomhatott az álom, mert a mobilom csörgésére ébredtem.

Mikor megérkeztem a suli parkolójába, egyre idegesebb lettem, mivel megláttam Nate-t, és a többieket. Végre meg tudjuk beszélni – sóhajtottam és egy nagy levegőt véve kiszálltam a kocsiból.

- Sziasztok – köszöntem nekik, de mikor megláttak, olyan gyorsan eliszkoltak, mintha legalábbis a halál érkezett volna meg.

Olyan érzésem volt, mint akit gyomorszájon vágtak. Nem állnak velem szóba, csak azt nem tudtam, mit tettem. A terembe lépve, a rossz érzés csak fokozódott. A lehető legtávolabb ültek tőlem, és úgy tettek, mintha ott sem lennék, levegőnek néztek.

Leültem a szokott helyemre, és a sírás kerülgetett. Alig vártam, hogy vége legyen az órának és ne kelljen a megvetést látnom a szemükben, azt eleget látom otthon. Az óra végeztével Mr. Hawkins meg akart állítani, de bocsánatot kértem tőle, hogy most nem érek rá, és amilyen gyorsan csak lehetett, leléptem. Szerencsétlenségemre, ma már Tom is bent volt, így nem úsztam meg a lebaszást.

- Kate, Kate… – csóválta a fejét.
- Baj van? – tettem fel a kérdést, mert fogalmam sem volt, mit tettem és különben is, csak az zakatolt az agyamban, hogy a csoporttársaim utálnak és a könnyek gyűltek a szememben. Ezt Tom is észrevette, és ki is használta.

- Nem vagyok veled megelégedve – közölte.
- Tessék?
- Hanyag munkát végzel, és ezt nem tűrhetem – magyarázta tovább.
- Legjobb tudásom szerint végzem a munkámat – közöltem határozottan.
- Ez elég szomorú – válaszolta.
- Mi rosszat tettem?
- Panaszkodtak rád a vendégek.
- De miért? Mostanában csak a konyhában vagyok, nem is szolgáltam fel – válaszoltam, persze erre már nem válaszolt.
- Ez volt az utolsó figyelmeztetés, ha még egyszer panasz érkezik rád, ki vagy rúgva. Világos voltam?
- Igen – motyogtam halkan.
- Most pedig dologra! – adta ki a parancsot.

A konyhába vonultam, és egyre jobban kellett küzdenem a könnyeimmel. Alig vártam, hogy láthassam Tylert. Mikor megérkeztem a hotel elé, és megláttam, olyan gyorsan pattantam ki a kocsiból, mintha tűt szúrtak volna belém és Tyler nyakába vetettem magam, de ekkor már a könnyeimnek sem tudtam gátat szabni.

- Sss – nyugtatgatott Tyler –, mi a baj Törpi?

Én pedig csak zokogtam megállíthatatlanul, teljesen eláztatva, így a pólóját, de ő csak tűrte és várta, hogy végre elmondjam mi borított ki.

- U .. ut .. utálnak – dadogtam.
- Kik? – kérdezte értetlenül.
- A többiek – motyogtam, miután végre abbahagytam a sírást
- Nem utálnak.
- Akkor miért nem állnak velem szóba? – szegeztem neki a kérdést mérgesen, pedig nem rá haragudtam.
- Mert nem értenek – magyarázta.
- Mit nem értenek? – kérdeztem furcsán.
- Téged – jött a halk válasz.
- Ezt pedig én nem értem.
- Figyelj - nézett mélyen a szemembe –, más vagy, mint a többiek és ez böki a csőrüket, ezért jobbnak látták, ha nem foglalkoznak veled.
- Ér… értem – makogtam –, vagyis elhagytak, egyedül vagyok.
- Nem vagy egyedül – ölelt meg.– Itt vagyok.
- De te is elhagyhatsz – makogtam.
- Ne beszélj butaságokat – tolt el magától, de csak azért, hogy a szemembe nézhessen. – Soha nem hagylak el, mindig számíthatsz rám.
- Ígéred?
- Ígérem – ölelt át újra.

4 megjegyzés:

  1. Szia!!!

    Először is elakarom mondani, hogy szívesen csinálom :D és naná, hogy mindenben benne vagyok, és támogatlak :P

    Olyan szépen indult minden... de persze az apjának el kellett rontania :@ Annyira szánalmas, hogy nem becsüli semmire se a lányát!!!

    Nate meg a többiek... ők is idióták, már bocs! Tomról nem is beszélve. Szerintem direkt arra hajt, hogy kirúgja szegény Kate-t :(

    Még jó, hogy Tyler mindig ott van, hogy lelket öntsön belé ^^ Várom a folytit!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  2. Szijja drága Angyalkám!

    Köszönöm, hatalmas cupp Neked!

    Hát igen, az apja egy szánalmas vadbarom, meg sem érdemli, hogy ilyen lánya legyen...

    Nate meg Tom...hát igen...szintén vadbarom kategória...meg fogjuk tudni, Tom miért olyan amilyen...

    Tyler pedig...basszus én is elfogadnék egy ilyen barátot:)) Szeressem őt...nagyon:))

    Folyti holnap!

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Miután így találtam rá a történetre, hogy kész állapotban van, ezért úgy döntöttem, hogy körülbelül 5 fejezetenként hagyok magam után egy-egy kommentet, amiben elmondom a véleményem.
    Nekem eddig nagyon tetszik! A szereplők, a helyszín, a történet, és még folytathatnám. Megragadott, hogy ennyire természetesek a karakterek, és sosem érzem erőltetettnek sehol. Ez pedig nagy szó!
    Tyler nagyon aranyos Kate-tel, és szerintem mindenki ilyen barátot/barátokat szeretne magának. Az a nyaklánc nagyon kedves gesztus volt tőle, és nekem nagyon tetszik. Örülök, hogy mindig kiáll szegény lány mellett, mert megérdemli.
    Egyébként az ő karaktere is nagyon szerethető - mármint Kate-é. Sajnálom, hogy ennyire elfordul tőle mindenki, és hogy az apja miatt ennyire szorult helyzetbe kényszerül. És fejezetről fejezetre csak azt látom, hogy egyre mélyebbre süllyed, miközben görcsösen kapaszkodik Tyler szeretetébe, hogy elmenekülhessen egy időre a gondjaitól.
    A többieket viszont nem értem! Miért nem tudják megérteni azt, hogy Kate nem tehet minderről, nem ő a hibás, és hogy támogatniuk kellene, nem pedig elfordulni tőle. Kíváncsi vagyok, hogy miként folytatod!
    Úgyhogy minden elismerésem a Tiéd! És ugrok is a következő fejezetre!

    Puszi: Nocy :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Nocy!

    Először is nagyon szépen köszönöm, amit a chatbe írtál és persze a véleményedet is:)
    No akkor kezdem az elején:) Örülök, hogy tetszik, remélem a későbbiekben sem okoz csalódást:)
    Igyekeztem a szereplőket úgy megalkotni és ábrázolni, hogy szerethetők legyenek:) Ami azt illeti, volt honnan merítenem, hogy ez jó vagy sem, azt nem tudom...
    Tlyer valóban egy kincs, akihez Kate valóban nagyon ragaszkodik, ő az egyetlen, aki mellette áll:) Kate élete pedig valóban nem egyszerű, de talán lesz ebből az egészből kiút...talán...
    És hogy a többiek, miért nem értik meg? Mert Kate más és ezzel sajnos sokan nem tudnak mit kezdeni...
    Tényleg nagyon szépen köszönöm a véleményed és tényleg nagyon remélem, hogy nem csalódsz!

    Puszi!

    VálaszTörlés