2010. május 3., hétfő

18. fejezet

Itt a 18. fejezet! Kiderül, hogy végződik a kaland...
Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Puszi!




Elindultunk a parkoló felé. Hirtelen egy rossz érzés kerített hatalmába, de a nagy mennyiségű alkoholfogyasztásnak köszönhetően elhessegettem a negatív hullámokat, pedig lehet nem kellett volna. Egyszer csak egy ütést éreztem a tarkómon, és a világ elsötétült. Mikor magamhoz tértem, a kezem meg volt kötve a szám leragasztva, és egy kocsi hátsó ülésén voltam. Nick erőszakosan kirángatott a kocsiból.

- Végre magadhoz tértél – morogta.

Meg akartam kérdezni, mit akar tőlem, de egyrészről nem tudtam, másrészről volt egy sejtésem. A kocsi hátuljához rángatott. Próbáltam volna szabadulni, de kezei erősen tartottak.

- Ne ellenkezz, úgy neked is könnyebb lesz – morogta a nyakamba.
- Kell segítség? – szállt ki a kocsiból egy másik srác, akit eddig nem is láttam.
- Azt hiszem, elboldogulok – vigyorgott Nick –, de azért kösz.

Egyre jobban fészkelődtem, hátha enged a szorítás, de ezzel csak felbosszantottam Nicket.

- Maradj nyugton, Te büdös kurva! – üvöltötte, és lekevert egy hatalmas pofont. – Nem értem Tyler mit eszik rajtad?

Mikor meghallottam a nevét, a lélegzetem is elakadt. Mi köze ehhez Tylernek? A kirakós darabkái nem akartak összeállni, bárhogyan is próbálkoztam. A fejemben végtelen számú lehetőség pörgött le, de már nem maradt több időm…

- Baj van? – szállt ki a srác megint a kocsiból.
- Csak a kis cafka nem bír magával – morgott Nick.

Erre a srác odajött hozzám és még erősebben tartott, mint Nick az előbb, miközben Nick megszabadította magát a nadrágjától, majd engem is levetkőztetett, és ismét erősen lefogott.

- Kösz, most már nem lesz baj – mondta, majd a srác visszavonult a kocsiba.
- Legyél jó kislány, rendben – kérte. – Hidd el, úgy neked is jobb lesz. Nem ellened irányul ez az egész. Vedd úgy, hogy Te csak egy szerencsétlen áldozat vagy.

Egy szavát sem értettem, fogalmam sem volt miről beszél. Gyűjtöttem egy kis erőt, és amilyen nagyot csak tudtam belérúgtam. Arca eltorzult a fájdalomtól én pedig, így hogy engedett a szorítás, rohanni kezdtem, de nem juthattam messze, mert a másik srác elkapott, és három hatalmas pofonnal jutalmazta a mutatványomat. Nagy nehezen Nick is összeszedte magát és már ott is termett.
- Te kis büdös kurva, ezt még megbánod! – ragadott meg olyan erősen, hogy ha tudtam volna, felsikoltok.

Aztán hirtelen és erősen belém hatolt. A fájdalom, ami rám tört, hihetetlen mértékű volt, és könnyeket csalt a szemembe. Aztán elkezdett mozogni bennem, erőszakosan, gyorsan, amivel még az előzőnél is nagyobb fájdalmat okozott és nem bírtam magam tovább tartani, a könnyeim megeredtek. Ezen csak vihogott, és még gyorsabban kezdett el mozogni, miközben kéjes nyögések hagyták el a száját.

Szerettem volna meghalni, mert ettől még a halál is jobb lett volna, vagy legalább elsüllyedni. A fájdalom olyan mértékű volt, hogy jóformán gondolkodni sem tudtam. Minden perc, óráknak tűnt, míg végre Nick nyögött egy utolsót, és állát a vállamra hajtotta. Néhány pillanat múlva, elvált tőlem és elégedetten vigyorgott. Percekig csak nézett azzal az önelégült vigyorral a képén.

- Na ezzel meg is vagyunk – közölte, felöltözött majd nekem is odadobta a ruháimat. – El foglak oldozni – ígérte miközben megsimogatta az arcomat, de én elfordítottam a fejemet. – Csak előbb szeretném, ha tudnád, miért történt ez veled.

Elővette a telefonját és tárcsázott.

- Tyler? –szólt bele. – Itt Nick. Nyugi, jól van – vigyorgott elégedetten. – Csak egyenlítettem a számlát. Most már kvittek vagyunk. Én is elvettem, ami neked a legfontosabb – azzal lecsapta a telefont.
- Szóval csak hogy értsd – fordult hozzám. – Az a rohadék – kezdett bele, de itt elakadt és szemei dühösen felizzottak, én pedig tudtam, hogy Tylerre gondol. – Szóval az a rohadék – kezdett bele újra. – Elvette a barátnőmet, akit mindennél jobban szerettem, és akkor bosszút esküdtem. Megfogadtam, hogy én is elveszem tőle, aki neki a legfontosabb, vagyis téged.

Egy mukkot sem értettem, de további magyarázatot nem kaptam. Nick tartotta a szavát és eloldozott, én pedig miután újra éreztem a kezemet, nagy lendülettel lekevertem neki egy hatalmas pofont.

- Heves vagy – terült el a hatalmas vigyor a képén. – Ez tetszik. Ha nem ilyen körülmények között találkozunk, talán még barátok is lehettünk volna.
- Soha, te szemét disznó – morogtam.

Nick csak tovább vigyorgott, miközben újra tárcsázott.

- Jöhetsz a szukádért, én végeztem vele – közölte a telefon túl végén lévő személlyel, majd elmagyarázta neki, hogy jut el hozzám, ami azért érdekes, mert magam sem tudtam, hol vagyok.

Miután letette a telefont, bevágódott a kocsiba, engem pedig ott hagytak. Magamra kaptam a ruháimat, és zokogva összerogytam. Nem akartam látni Tylert, de azt sem tudtam, hogy jutok haza. A gödör, amiben voltam, ezen az éjszakán csak még mélyebb lett. Visszatért a múltam, ami elől menekültem.
Fájt a testem és a lyuk a mellkasomban. A tudat, hogy ezt miatta kellett átélnem, mardosta a belsőmet.
Nem telt bele sok idő, és egy kocsi fényszórói jelentek meg. Hirtelen megállt és Tyler pattant ki belőle.

- Istenem Kate – hangjából aggodalom csengett. – Jól vagy? Annyira sajnálom.

Mikor odaért hozzám és meg akart ölelni, eltoltam magamtól és neki is lekevertem egy hatalmas pofont.

- Miért? – kérdeztem mérgesen.
- Sajnálom – motyogta, majd elmesélte az egész történetet.

Hogy Nick barátnője ráhajtott, de ő nem foglalkozott vele, viszont a csaj dobta Nicket, és ő bekattant. Azt hiszi, Tyler miatt van az egész és megfogadta, hogy bosszút áll.

- Szeretlek Kate, az életemnél is jobban, csak nem tudtam, hogy mondjam meg neked. Mikor rákérdeztél, megijedtem a saját érzéseimtől is, és attól is, hogy te így érzel irántam. Féltem és elmenekültem. Azóta azon rágódtam, mekkora egy marha voltam, de még mindig nem tudtam, hogy állhatnék eléd, és hogyan mondhatnám meg neked, mit érzek – magyarázott.

A kép kezdett letisztulni. Tyler szeret, én pedig egy undorító bosszú áldozata lettem. Nem elég, hogy elhagyott, most még ez is miatta történt.

- Szeretlek – suttogta még egyszer halkan.
- Azt hiszed, ezzel minden el van intézve? – kiabáltam. – Elhagytál, magamra hagytál!
- Sajnálom – hajtotta le a fejét.
- A sajnálom itt kevés – folytattam könnyes szemekkel. – Megbántottál, és egyszer csak feltűnsz a múltból és elvárod tőlem, hogy a történtek után a nyakadba boruljak?
- Nem várok tőled semmit – suttogta. – Csak azt akartam, hogy tudd, szeretlek, és úgy érzek, mint te.
- Honnan tudod, hogy érzek? – szegeztem neki a kérdést.

Láthatólag ez a kérdés meglepte.

- Gyűlöllek Tyler! – üvöltöttem. – Gyűlöllek, érted?

Elkerekedett szemekkel nézett rám, majd lehajtotta a fejét.

- Sajnálom – olyan halkan suttogott, hogy alig értettem. – Hazaviszlek.

Nem akartam vele menni, de jelen esetben nem volt más választásom. Elindultunk a kocsija felé és az utat némaságban töltöttünk. Egyszer sem néztem rá, csak bámultam ki az ablakon, és küzdöttem a könnyeimmel. Mindenem fájt, a lelkem, a testem. Nem akartam sírni, ma legalábbis. Nem akartam többet sírni, pláne nem Tyler miatt. Leparkolt a házunk előtt, én pedig meg sem várva hogy megszólaljon, kipattantam, bevágtam magam mögött az ajtót, és beviharzottam a házba.

18 megjegyzés:

  1. Hát vuduzni nem fogok, de azért nem is szeretlek :D Arra mentem rá, hogy tetszett.. de még nem tudom eldönteni, hogy valóban tetszett-e XD

    Ahh, szóval jól gondoltam, hogy ki is az a Nick. Ekkora egy szemét görényt.
    Basszus, szegény Kate..

    És Ty szereti.. *-*
    És most közvetve miatta (is) történt mindent..

    ajj, nagyon várom a kövi részt :S
    azért remélem, rendeződik...

    Pusszi
    Melody

    (igy hajnali 4kor ^^) XD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szinte éreztem, hogy a meggondolatlanságáért magas árat fog fizetni, de nem hittem volna, hogy ilyen borzalmas bosszú áldozata lesz. Szegény Kate. Valahol érthető is, hogy most gyűlöli Tylert. Egy bizonyos mértékig az ő hibája is. Ha nem taszítja el magától Kate-t, Nicknek sem lett volna alkalma a közelébe férkőzni.
    Kíváncsian várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  3. reméélem Tyler megtaudj azt is, hogy Nick megerőszakolta..

    VálaszTörlés
  4. bocsi de nem tetszett...
    mind a ketten mintha másodlagosnak tekintenék azt hogy Katet megerőszakolták... Tylernek sokkal agresszívabbnak kellett volna lennie... az(ex)HAVERJA MEGERŐSZAKOLTA AZT AKI A LEGFONTOSABB SZÁMÁRA... A SZERELMÉT!!! én itt teljesen ki lettem volna bukva és mindent porrá zúzok... de ő... ő csak állt ott és azt sajnálta hogy elfutott az érzései elől...
    Kate meg inkább azon volt kibukva hogy elhagyta őt... jó legyen... de én inkább azon buktam volna ki hogy MEGERŐSZAKOLTAK basszus... de komolyan... ő inkább azon hogy Tyler elmenekült tőle...
    jó-jó... néhol odabiggyesztetted hogy Tyler miatt történt... de nem fektettél rá nagy hangsúlyt... ha már szegénnyel ezt csináltad akkor ezen maradjon a hangsúly...

    bocsiii^.^ kritikus pillanatom van... ^.^

    VálaszTörlés
  5. Tiszta röhej... 3000 sort írtam már de valami hiba miatt törölték... basszus... áááááááá
    na mindegy... összegezve csak annyit akartam írni mint a Stormy...

    VálaszTörlés
  6. azttaaaaa!!!

    egy nagyon durva!!!
    én lehet hogy még egy kicsit tovább irtam volna, és Kate helyében jól beolvastam volna ott helyben Tylernek,hogy a kis "menekülök az érzelmeim elől" akciojával mit okozott katenek..

    szerintem egy jó kis fordulat lenne,ha Kate apja megtudná a megerőszakolást, és felélenének az apai ösztönei..

    VálaszTörlés
  7. nekem nagyon tetszett ^.^ jó volt olyat olvasni ami nem olyan mint a könyvek... hogy utolsó pillanatban jön valaki és megment... itt megtörtént mint a valós életben...

    VálaszTörlés
  8. Szia

    apáááám... még mindig agyon püfölném Tylert... -.- olyan kis szemét... elhagyja azt mikor már megtörtént a baj vissza akar menni hozzá...
    tapsoltam mikor két behúzott neki egyet :D

    (bocsi az előzőhöz nem írtam oda a nevemet)

    Izabella

    (és ez az igazi nevem... nem úgy mint azok a Twilight fanok akik elnevezik magukat BEllának és stb)

    VálaszTörlés
  9. ch...az a Nick egy undorító senkiházi egy...egy áhh... hogy fordulna fel ott, ahol van :@
    Tyler meg egy gyáva, eszetlen nyúl...tipikus pasi -.-
    Kate meg ajj istenem...buta lány :S sajnálom szegényt...eléggé elcseszett élete van... :/

    Nekem is furcsa volt, hogy elhanyagoltad magát a tényt, hogy megerőszakolták...De ettől függetlenül még mindig nagyon tetszik, és remélem folytatod :)

    VálaszTörlés
  10. Csatlakozom az előttem szólókhoz. SZámomra is furcsa volt, hogy Kate dühe Tyler iránt erősebb volt, mint a fájdalma, amit az erőszak okozott. Valóban ebben a szituációban az életszerű inkább az lett volna talán, ha Kate mint egy kései megmentőként fordul Tylerhez, mikor megérkezik, és mint egy régi barát támaszkodik rá az erőszak utáni első pillanatokban, mert a hosszú, és mély ismeretségük erősebb indok a pár nappal ezelőtti összebalhézésnál. Ilyenkor meg kellett volna, hogy törjön Kate, és akármennyire is Tyler okozta a szerencsétlenséget, a vállán kisírnia magát.

    Apropó, Kate ártatlan volt?

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Olvasom itt a komikat, és tanácstalan vagyok... Sokan vannak azon a véleményen, hogy ezekben a percekben Katenek felejtenie kéne, és Tylerre támaszkodnia.

    Lássuk csak, ezeket az embereket vajon hányszor dobta már el az, akit igazán szerettek? Érezték már azt a veszteséget? Mert kétve hiszem!

    Nem értem miért kéne, hogy megbocsásson Tylernek, és egy csapásra hirtelen mindent elfelejtsen... De nem is vagyok abban a helyzetben szerencsére, hogy ilyesmi megtörtént volna velem, és értsem ezt.

    De egy biztos: Nem tudnék egy olyan férfira támaszkodni, aki eldobott magától. Szuper volt :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  12. De azért mégis MEGERŐSZAKOLTÁK... ha nem is támaszkodik Tylerre akkor is össze kellett volna roppannia... megkötözték és megerőszakolták... jut eszembe kate szűz volt??? mert akkor sokkal de sokkal jobban ki kellett volna buknia...

    VálaszTörlés
  13. Stormy!

    Igazat adok abban, hogy a kelleténél kevesebb hangsúlyt fektetett arra, hogy mit érez Kate, DE! honnan tudod, hogy a következő fejezetben mi történik, milyen érzések jelennek? Mert szerintem nem látsz a jövőbe.

    Én viszont vagyok olyan szerencsés helyzetben a bétájaként, hogy láttam a későbbi fejezeteket, és tudom is, hogy mit hozott össze, arra pedig nem lesz panasz!

    Mellesleg már régen előrébb jár önmagánál, szóval nem hétről-hétre üti össze a fejiket, úgyhogy várd ki a végét.

    Ehhez még annyi hozzáfűznivalóm van, még ha jelenleg nagyon gorombának is tűnik, hogyha tudsz ennél jobbat írni, akkor meg lehet vele próbálkozni. Senki sem tökéletes, és az dobja rá az első követ, akinek van mit felmutatnia...

    Angel

    P.S.: Bocsi shchmetterling, hogy üzenőfalnak használtam a blogot, csak úgy éreztem, ki kell mondanom :)

    VálaszTörlés
  14. azt hittem azért írok ide kommentet mert segíteni szeretnék az írónak... vagy nem ezt kérte??? akkor ezentúl megfogja kapni a tetszik vagy nem tetszik kommentet azt kezdjen vele amit akar... mond meg neki te mint a BÉTÁJA hogy pár jó tanácsról letehet

    VálaszTörlés
  15. Először is... nem veled van a bajom... hanem avval hogy én rááldozom az időmet hogy írjak neked kommentet meg hogy segítsek... erre jön Angel hogy akkor írjak jobbat... istenem... azért írok hogy SEGÍTSEK és nem azért hogy piszkáljalak vele... és Angel... honnan tudod hogy nekem nincs mit felmutatnom??

    és schmetterling tőleg meg bocsánatot szeretnék kérni mert nem azt akartam hogy rajtad csapódjon az a bizonyos ostor...

    VálaszTörlés
  16. én csak azt "kritizálhatom" amit olvasok... ahogy mondtátok... nem látok a jövőbe... és egy írónak el kell viselnie a kritikákat... és nem kell ilyen mértékben leoltani a másikat... el kell fogadni... akkor is ha nem tetszik... te kérted...

    VálaszTörlés
  17. Utolsó hozzáfűznivalóm ehhez a kialakult témához. Én nem tudom mid van Stormy, és mit tudsz felmutatni, de nem is ezt akartam ebből kihozni!

    Mindössze csak annyit, hogy mi lenne, ha vádaskodás helyett inkább megvárnád, hogy hogy alakul mondjuk a következő 1-2 fejezet... Nem hiszem, hogy sok idő lett volna, de mindegy.

    És a kritikát - legyen az jó vagy rossz - tényleg azért kérjük, hogy tudjuk mit gondoltok, szóval ne fogd vissza magad továbbra se, csak messzemenő következtetéseket ne vonj le előre! Ennyi...

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!

    Asszem most nem bocsátkoznék, részletesen a komik megválaszolásába, egy részét megtettem a bejegyzésekben, mindenesetre köszönöm őket, nem gondoltam volna, hogy ez a fejezet, ilyen vitát robbant ki!
    Fent a kövi fejezet, ami remélem néhány megválaszolatlan kérdésre választ ad!

    Köszönöm!

    VálaszTörlés