2010. május 6., csütörtök

19. fejezet

A 19. fejezet!
És itt megtudjuk, mit érez Kate, és mit hogyan élt meg, amit hiányoltatok az előzőből...ott nem azon volt a hangsúly...
Jó olvasást!
(És remélem ezúttal nem alakul ki vita...)


Ahogy az mostanában lenni szokott apámék nem foglalkoztak velem, így felrohantam a szobámba, és megint elkezdtem zokogni. Visszatért, nem menekülhettem el, ráadásul azt állítja, szeret. Szeret. Belegondoltam, hogy régen mit jelentett volna ez a szó a szájából. Mindent, a világot. Most pedig mindössze csak üres szavak voltak, melyeknek már nem volt értelmük. Neki vajon jelentettek valamit? Akkor miért hagyott el? Miatta jutottam el idáig, ez az egész miatta történt.

Leültem a földre, és átkaroltam a lábamat, és csak zokogtam, fájt, minden értelemben. Fájt a lelkem, a testem és a lyuk a mellkasomban, mert szívem még mindig nem volt. Hosszas bőgés után, lementem a piás szekrényhez, és kivettem két üveg vodkát. Ezt máshogy nem tudtam elviselni. Visszavonultam a szobámba és üveges tekintettel bámultam magam elé, miközben legyűrtem a két üveg tartalmát. Az első kortyok égették a torkomat, a sokadik korty után már ismerős idegenként üdvözöltem – a hosszú idő óta egyedüli – érzést, amely megnyugvást jelentett.

Másnap a padlón ébredtem. Nem emlékeztem semmire, csak a fájdalomra és arra, hogy Ő visszatért. Körbenézve a szobában rájöttem, hogy nem apróztam el… két üres vodkásüveg hevert mellettem. Feltápászkodtam, de nagyon szédültem, így gyorsan vissza is huppantam az ágyra. A tegnap történtek lassan a tudatomba kúsztak, ezzel ismét a mélybe taszítva. Nem volt menekvés, nem volt kiút ebből az ördögi körforgásból. Legalábbis én nem láttam.

Miután azt éreztem, hogy már meg tudok állni a lábamon, lementem a konyába utánpótlásért, majd miután elhelyeztem az üvegeket a szobámban, a fürdőbe mentem, ahol a tükörbe nézve elborzadtam. Láttam valakit ott, aki közel sem hasonlított a régi önmagamra. Sőt, csak árnyéka volt annak a lánynak, aki régen voltam. Újra a sírás környékezett, mikor ráeszméltem, hogy az életem végleg tönkrement. Tyler szerelme és Nick tegnapi magánakciója végleg kiszívta belőlem az életet.

Sosem voltam maradéktalanul boldog, de legalább voltak jó pillanataim. Most nem éreztem mást, csak mérhetetlen gyűlöletet. Gyűlöltem Tylert, Nicket és saját magamat is. Egyszerre hibáztattam a világot és önmagamat is. Visszamásztam a szobámba és lefeküdtem. Nem akartam kimozdulni, nem akartam találkozni vele. Megint csak ittam és ittam, mikor valami furcsa zaj ütötte meg a fülemet.

- Mi lehet ez? – néztem körbe a szobában, majd megtaláltam a hang forrását. A mobilom volt az. Ránéztem a kijelzőre, és egy határozott mozdulattal ki is nyomtam. Nem akartam beszélni vele. Tovább folytattam azt, amit elkezdtem, ittam. Viszont az egyetlen dolgot, amit el akartam felejteni, még így sem tudtam kizárni az elmémből. Még most is láttam magam előtt Nick önelégült vigyorát, éreztem magamban… egyszerre elkapott a hányinger, és a fürdőbe rohantam, hogy kiadjam magamból az eddig elfogyasztott italmennyiséget.


Tyler még jó néhányszor próbálkozott, de nem vettem róla tudomást. Nem akartam hallani a hangját, amellyel újabb és újabb sebeket szakított volna fel bennem, így igyekeztem kizárni a hangokat a fejemből. Egyszer megint csak a mobilom hangjára kaptam fel a fejem, de ezúttal nem Tyler volt, hanem Kathy. Nem tudtam mit csináljak, felvegyem vagy ne, de végül felvettem.

- Szia – szóltam bele rekedt hangon.
- Kate, miért csinálod ezt? – szegezte nekem a kérdést.
- Mit? – kérdeztem vissza értetlenkedve.
- Miért teszed tönkre magad? Nem ér annyit!
- Nem tudsz te semmit – morogtam.
- Annyit igen, hogy szeret téged – győzködött.
- Ne szólj bele. Eddig nem is foglalkoztál velem, nem érdekelt élek-e vagy halok, akkor most miért dirigálsz? – üvöltöttem.
- Aggódom – jött a halk, nem várt válasz.
- Na persze – gúnyolódtam –, pont most. – Miért hívtál?
- Tyler kért meg – suttogta.
- Sejthettem volna – morogtam. – Hagyjatok békén, érted? Utállak benneteket, hagyjatok békén! – kiabáltam még egyszer, majd rácsaptam a telefont.

Eddig felém sem nézett, nem érdekelte mi van velem, erre most felhív és osztja az észt. Olyan mérges voltam, hogy majd szétrobbantam, de nemcsak ingerült, csalódott is. Tényleg ennyire nem számítok senkinek? Senki nem foglalkozott velem, amíg Tyler vissza nem jött. Minek jött egyáltalán? Miért nem hagyja, hogy olyan legyek, mint az anyám?

Nem, ebbe neki nincs beleszólása – döntöttem el. Egykor barátok voltunk, de ma már nem. Legyűrtem az újabb üveg vodkát, majd egyre inkább úgy éreztem, nincs maradásom. Változtatni akartam, eltűnni innen, ahogy mindig is akartam, hisz már csak ez maradt nekem. De talán csak önmagam elől akartam elmenekülni, magam sem tudtam pontosan. Csak abban voltam biztos, azt akartam, hogy vége legyen, mindennek. Az ajtó felé indultam, de amikor kiléptem, vissza akartam fordulni.

- Kate – kapta el a kezem Tyler –, miért csinálod ezt?
- Mit? – néztem rá dühös szemekkel.
- Ne tedd ezt – könyörgött.
- Mit? – ismételtem meg a kérdést.
- Ne legyél olyan, mint az anyád – suttogta. – Te erős vagy, és én itt vagyok veled.
- Nem vagyok olyan, mert én véget vetek ennek az egésznek – közöltem nemtörődöm stílusban –, és nem vagy velem, nem voltál velem, elhagytál.
- Ezt hogy érted? – rökönyödött meg.
- Mit számít az, hogy értem? – vágtam a fejéhez. – Mit érdekel téged? Hosszú ideig nem voltál rám kíváncsi, nem érdekelt mi van velem! Csak magaddal törődsz!
- Szeretlek Kate – motyogta lehajtott fejjel.
- Én pedig gyűlöllek! – köptem mérgesen. – Hagyj békén Tyler! – Ma vége lesz az egésznek – téptem ki karomat a kezei közül, és bevágtam magam a kocsiba.
- Kate, ne! – kiabált utánam, de nem érdekelt.

Elhajtottam, nem néztem merre megyek, csak az volt a lényeg, hogy kifelé a városból. A sebességhatárt jóval túllépve száguldottam. Nem tudtam, mit akarok, nem tudtam, hogy akarok véget vetni az egésznek, csak annyit, ez nem élet. Még jobban a gázra tapostam, ám ekkor a kocsi megcsúszott, és én többé már nem voltam ura a helyzetnek, a következő pillanatban pedig minden elsötétült.

11 megjegyzés:

  1. Hűűű *-* Annyira átéreztem!
    És úgy sajnálom szegény lányt... :( És Tylert is... :(

    Amúgy Kate nem semmi mennyiségű alkoholt döntött magába :D

    De jajj, a vége :S Remélem, nem lesz semmi komoly.. Már úgy is annyit szenvedett :S

    Én még mindig reménykedek a hepiendben :$

    Légy jó, drága pillangó!
    Nagyon várom a következő részt, meg főleg majd a Ty-szemszögeket!

    Pusszantalak
    Melody

    VálaszTörlés
  2. júúúúúúúúj
    gyűlölöm Tylert... mi a fészkes lepkefingnak hagyta el? (ez egy költői kérdés) ááá megütném de nagyon!!! Szegény csaj ezért hajt a vesztébe... áhh

    Izabella

    VálaszTörlés
  3. Noa, az én nevemben nyugodtan nyilatkozhatod :D Egyet értek ^^
    Cuppéé :D <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jól leírtad az érzelmeit, teljesen együtt éreztem Kate-tel.
    Kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatás.
    Szia

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszett ez a rész... bocsi többet most nem tudok írni mert rohadt fáradt vagyok... :S reggel 5kor keltem és kb egy órája vagyok itthon és egész nap rohangáltam...

    VálaszTörlés
  6. Szépen bepiált Kate...
    Ennyi alkoholtól már alkoholmérgezéssel kellett volna öntudatlanul feküdnie a detoxikálóban, mert ezt egy non-alcoholic ember nem bírja ki.

    Sejtettem, hogy az autóba ülésnek ez lesz a következménye, bára végét ugye nem tudhatjuk...

    Vajon az elsötétülés után lesz újra kivilágosodás, vagy Tyler elveszti Kate-t?

    Jó volt, csak így tovább, hajrá!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Melody drága: igen, én is sajnálom őket(na jó annyira mégse..."gonosz vagyok"...de csak egy kicsit:)))
    Még reménykedhetsz, azt mindig szabad:))) No de viccet félretéve meglátjuk, mi lesz velük:)
    Szeretlek Drága:)

    Izabella: lepkefing:))) ez tetszik:))
    No Tylert egy kicsit meg kell védenem...én szeressem őt is...igaz hülyeséget csinált, de majd meglátjuk miért:)

    Noa drága: kiderül egyenesbe jönnek-e a dolgok, vagy itt a vége...
    És nagyon szépen köszönöm:)

    Kedves névtelen: köszönöm szépen:)

    Stormy: köszi:)

    Sunny: neked is köszi és semmi baj:)

    Magdi: :)

    Kedves névtelen: Kate már nem igazán non-alcoholic, de lehet igazad van a mennyiséget illetően...
    Hogy mi jön ezután...kiderül:)
    Köszi!

    Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Te jó ég! Banyek, én most teljesen a padlón vagyok, több okból is. De mindjárt ki is fejtem, hogy mik ezek.
    Az első: a fejezetek alakulása nem volt semmi, és szerintem senki nem várta azt, amiket hoztál. Miután Tyler elhagyta Kate-et, én teljesn meg tudtam érteni minden tettét. Tudtam, hogy ezt nem olyan egyszerű feldolgozni, ahogy azt sem, amik eddig történtek vele.
    Aztán pedig jött az apja, viszont szegény lányt már ez sem érdekelte, és már nem akart dacolni vele, már nem akart ellenkezni, hiszen mi értelme lett volna? Ezzel pedig az apja számára véget ért a játék. Hiszen megtörte őt, és tönkretette, akárcsak az anyját (legalábbis én így látom).
    Végül pedig jött az, amire senki nem várt: Kate elhatározta, hogy élni fog. Csak sajnos nem úgy, ahogy kellett volna. Ivott, átment a határokon, és mindezt azért, mert igazából semmi nem érdekelte. És valahol ezt is meg tudtam érteni, hiszen így nem lehet élni.
    És végül jött az utolsó, legnagyobb pofon az élettől, ami magában hordozza a második pontomat is részben: az amikor megerőszakolták. Szerintem ott is érthetőek voltak Kate tettei. Az ember az első pillanatokban fel sem fogja, hogy mi az, ami valójában történt vele. És nem is akarja. Ezek csak akkor jönnek előtérbe, amikor már azt hinnéd, hogy túlvagy rajta... Ez nem úgy megy, ahogy sokan gondolnák. Ez sokkal összetettebb annál. Ha belegondolunk, ha valaki, aki közel áll hozzád az első percekben fel sem fogod... Csak később, amikor bemész a szobába, és nincs ott az az arc, amit várnál, amikor várnád azokat a szokásokat, amiket megszokhattál tőle, de hiába várod. Ez egy ugyanilyen eset, csak valahogy más.
    A második: olvastam a kommenteket, és értetlenül álltam az események mögött... Sosem gondoltam volna, hogy egy olyan fejezet után így gondolkodnának az emberek. Hiszen ha jobban belegondolnak abba, amit az előbb már kifejtettem, akkor ez tényleg összetett dolog.
    Én így érzem most ezek után, és lehet, hogy ez már egy nagyon régi dolog, de nem felszakítani akarom a dolgokat, csak elmondani a véleményemet, amit soha nem tudok magamban tartani :D Ez egy viszonylag hosszú kitörés volt, és remélem, nem bántottam meg vele senkit, csupán elmondtam, amit éreztem :)
    És amint lesz időm, ugrok is a további fejikre, mert nagyon izgulok, hogy mi történt!

    Puszi: Nocy :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Nocy!

    Nagyon szívesen olvasom máskor is az ilyen hosszú kitöréseidet:) És nagyon szépen köszönöm, hogy elmondtad a véleményedet! Anno, mikor az a bizonyos fejezet felkerült valóban voltak bizonyos viták, én sem igazán értettem, miért lett így, de így alakult, pedig nem vitát akartam vele...Pusztán leírni, hogy milyen az, mikor valaki azt érzi nincs kiút, és ahogy Te is megláttad, ez összetett dolog, nagyon is...Már az elején is világos volt számomra, hogy ez nem lesz könnyű, fogalmam sem volt, hogy meg tudom-e majd fogalmazni, azt amit szeretnék ebből kihozni, úgy hogy az át is jöjjön...Így visszatekintve, fél sikernek könyvelem el a dolgot...Volt akinek átjött, amit szerettem volna, volt akinek nem...Ez van...Már ez elején sem vidám történetnek szántam, az élet sem vidám(sokszor) sajnos...Ezért voltak a váratlan fordulatok, amik sokakat megleptek...Aztán persze az idő előrehaladtával tovább kuszálódtak a dolgok...
    Amikor vki elveszít egy számára fontos embert, aki hosszú időn keresztül az élete része volt, azt nem könnyű feldolgozni. Mindenhol őt látod és valóban csak bizonyos idő elteltével tudatosul benned igazán, hogy ő nincs többé és onnantól kezdve semmi nem érdekel...Az apja pedig valóban, mivel Kate részéről megszűnt az ellenállás, már nem látott benne kihívást, hiszen ahogy Te is írtad, megtörte, nem küzdött tovább(persze azt nem tudta, ennek a hátterében mi áll, de az őt nem is érdekelte)

    Örülök, hogy tetszik, remélem a Tyler szemszögek sem okoznak majd csalódást!:)
    Sok kérdésre választ kaphatunk azokból a fejezetekből is:)

    Nagyon szépen köszönöm Neked!
    Puszi!

    VálaszTörlés