2010. május 5., szerda

Na jó, ezt nem bírom tovább, nálam most telt be a pohár és nem is tartom magamban: Először is Stormy, ha vmi nem tetszik, nekem mondd és ne mással üzengess!!!
Angel a maga véleményét mondta el, az egy dolog, hogy tudja, hogy mit gondolok, de ha vmi nem tetszik, meg lehet mondani Nekem is, utálom ha vkiben nincs gerinc és üzenget!

Nem azzal van a baj, hogy negatív véleményt mondasz, mondtok, hanem egy kicsit úgy érzem, nem az jött le Nektek, amit ezzel az egésszel én szerettem volna...
Egy kérdés tőletek(egy a sok közül): miért nem volt idegesebb Tyler? ...Ez Kate szemszög nem Tyler. Kate tudja, mit csinál Tyler mikor nincs vele? Nem! Tehát majd kiderül, mit lép akkor, mikor az ő szemszögéből szemléljük a dolgokat!

A másik: miért nem borult ki jobban Kate és miért nem borult Tyler nyakába?
Mert eldobta és megalázta és miatta történt minden! Maga a tudat, hogy miatta jutott el ide, erősebb, mint a fájdalom! Egy kérdés: csak hogy én is kérdezzek: éltetek már át olyat, mikor vki, aki nektek tényleg nagyon fontos, eldobott bennetek és megtaposott?? Nem éppen leányálom és baromi szar érzés. Ürességet hagy maga után és a seb nehezen gyógyul, ha begyógyul egyáltalán! Mindegy milyen rossz történik utána, és az mennyire töri össze az embert, nem lehet, nem tud csak úgy elfelejteni mindent, mert megjött a hős megmentő! Vagy ha vki igen, annak minden elismerésem, de akkor nem is csalódott igazán...szerintem

És hogy Kate-t ez mennyire viselte meg és miért nem borult ki? Következő fejezet!

A komikra válaszolni fogok, csak ez úgy bennem volt!

És tényleg még annyi...tudom hova szeretnék eljutni és ennek fényében alkotom meg a fejiket is...nem tetszhet mindenkinek, ezt is értem és el lehet mondani a véleményt, de ami itt volt, az már sok!!

u.i: Nem akartam senkit bántani és bocsánat mindenkitől, csak nekem ez már sok volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése